Süper Final Süper Final

Sportsnet, futbola yepyeni bir heyecan getiren Süper Final brief’ini Digiturk’ten aldığında, Süper Final’in olumsuz bir algısı olduğunun da farkındaydı. Bu nedenle odağını salt futbol heyecanına çevirdi. Yapılan reklam filminde Süper Final 34 haftada yaşananlar üzerinden anlatıldı. Sportsnet, boş stattan taraftarların stada geliş hikayesine doğru ilerleyen filmde, reklamın büyüleyici atmosferi ve etkileyici müziği ile taraftarları kalbinden yakaladı. Heyecanın son maça kadar devam etmesi, kampanyanın uzun süre canlı kalmasını sağladı.

SonrakiNext
TümüAll
ÖncekiPrevious

Deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca kullanılan çerezler bakımından kişisel tercihlerinizi Çerez Onay Aracından yönetebilir, daha fazla bilgi için Veri ve Çerez Politikasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.

We use cookies to improve your experience on our site and to show you personalised advertising. To find out more, read our privacy policy and cookie policy.