Bu forma bizim

2007’de adidas’ın NBA ile yaptığı özel anlaşma, tüm NBA takımlarının adidas giyeceği anlamını taşıyordu. Spor odaklı iletişimin gurmesi Sportsnet, NBA sitesini en çok tıklayan 5. ülke olan Türkiye’deki NBA konsept mağaza açılışı için büyülü bir dünya yarattı. New York’tan sonra ikinci NBA konspet mağazasının Türkiye’de açılacak olması özel bir iletişim projesi olarak Sportsnet’in işiydi. Kampanya yurt dışı dahil olmak üzere birçok ödül aldı. Sene 2010 olduğunda bizden bir NBA yıldızı, Hidayet Türkoğlu adidas formasıyla kameraların karşısına geçti. Sportsnet, adidas için 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası’nın iletişim fikrini Mill Forma’yı odağa alarak geliştirmişti. 360 derece sarılan kampanya, “Bu forma bizim” söylemiyle çok ses getirdi ve akıllarda fazlasıyla kaldı.

SonrakiNext
TümüAll
ÖncekiPrevious