Spor endüstrisinin devleri ve iletişim dünyasının spor konusundaki en başarılı ve aktif yöneticileri Brand and Sport Summit'te bir araya geldi.
Spor odaklı pazarlama iletişiminin evrensel düzeyde daha iyi anlaşılmasını hedefleyen Sportsnet Group, iletişim dünyasının en önemli yayın ve kurumlarından Mediacat ile birlikte, ülkemizin en büyük marka-spor buluşmasını gerçekleştirdi.
Katılımcılar sporun markalara yarattığı büyük iletişim fırsatlarını, dünyanın ve Türkiye'nin en önemli markalarının spor iletişimindeki en başarılı örneklerini, Brand & Sport Summit 2017'de buldular. Türkiye'nin en büyük reklam etkinliği Brand Week'in son günü 10 Kasım Cuma 2017'de spora doydular. Zorlu Performans Sanatları Merkezinin ana salonunda tüm dünyadan uzmanlar, spor dünyasının yıldız isimleri, spor endüstirisinin en önemli aktörleri buluştu.
Brand and Sport Summit'te sporun yeni teknolojilerin gelişmesiyle birlikte etki alanını nasıl arttırdığını, içeriği ve izlenme değeri günden güne artan bu platformu en iyi kullanan kurumların sırlarını, sporun yıldızlarının markalarını nasıl oluşturduğunu ve yönettiğini, yayın dünyasında sporun yarattığı eşsiz erişim ve algı gücünün nasıl kullanıldığını konunun uzmanları aktardı.
Markalar ve sporu buluşturan “Yılın En Sportif Günü” Brand & Sport Summit'te Şampiyonlar Ligi Markasının Yaratıcısı Stephen Margarito, dünyanın en büyük spor ajansı Octagon’un Uluslararası Pazarlama Başkanı Jeff Ehrenkranz, La Liga MENA Bölgesi ve Uluslararası Spor Projeleri Genel Müdürü Fernando Sanz gibi dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen efsane liderleri yer aldı.
The giants of the sports industry and the most successful and active managers of the communication world in sports came together at the Brand and Sport Summit.
Sportsnet Group, which aims to better understand the sports-oriented marketing communication at the universal level held the biggest brand-sports meeting of our country together with Mediacat, one of the most important publications and institutions of the communication world.
Participants had the chance to get the great communication opportunities created by sports for brands, and the most successful examples of the world's and Turkey's most important brands in sports communication at the Brand & Sport Summit 2017. The participants had a good day on Friday, November 10, 2017, the last day of Brand Week, Turkey's biggest advertising event. Experts from all over the world, star names of the sports world, and the most important actors of the sports industry met in the main hall of Zorlu Performing Arts Center.
Experts of the industry told the participants that how sports increased its sphere of influence with the development of new technologies, the secrets of the institutions that make the best use of this platform, whose content and viewing value are increasing day by day, how the stars of sports create and manage their brands, how the unique reach and perception power created by sports in the broadcasting world is used at the Brand and Sport Summit.
The legendary leaders of the world and Turkey took place such as Stephen Margarito, the Creator of the Champions League Brand, Jeff Ehrenkranz, Head of International Marketing of the world's biggest sports agency Octagon, and Fernando Sanz, General Manager of La Liga MENA Region and International Sports Projects at the Brand & Sport Summit, the “Sportiest Day of the Year” that brings brands and sports together.